Depp i skolan!

deppig dag i skolan idag! jag idag böejade vi med idrott första lektionen men sen efter edt när man gick in i huset var det typ helt tys och jätte mycket lärare! ja, det är ju en i sexan som har gått bort men vi vet inte ännu vf! Det är sorligt vad som har hänt men det fins inget men kan göra ogort!
Det blir spinning ikväll med hana och jag bara längtar! Hade no prov idag och det gick super! tror nästan jag hade alla rätt en jag vet inte. imorgon så ska klassen till kyrkettan och då blir det väll mer prat om det här som har hänt. men det bli sjönt att få vara i en annan miljö än i skolan där alla bara går runt och deppar! jag förstår dem helt och hållet men det ska iaf bli skönt!
Nej nu ska jag gå ner och ta mig en kopp te och bara titta lite på tv så...
P&K Louise
http://decemberbarn.blogg.se/
dagens!¨
favo kudde <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0