Min dag!

Min skoldag började med skridskor! jag och julia ägde på att spela is bandy utan klubba och med skridskorna ist! efter det var det no och jag fick tillbaka mitt no prov! Hade all rätt så jag ska få en glass av min no lärare som också är min mentor! sen var det engelska prov och det gick väll helt okej, var inte så svrt som jag trodde! sen matte, so och sist profilval=bild.. älska ;)
Efter det drog jag hem till Emelie F som jag skrev i förra inlägget, vi var där en stund sen åkte vi och träffade malin i mölnvik och fikade! vi satt där och pratade och hade super mysigt. Sen kom pappa och hämtade mig och när vi kom hem var det middag och nu sitter jag här! har haft det lite jobbigt den härveckan så jag har inte riktigt orkat och så är vårt internet knas ibland...
Ska försöka göra fler inlägg om dan men tycker inte det är så kul när man inte får några kommentarer!
doc fick jag en idag som jag är väldigt glad för! Carina Idas mamma kommenterade mitt inlägg om Ida och jag blev väldigt gald över den kommenteren!
Gamla bilder från thailand! <3
P&K Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0