Statistik!

Ja nu går det bra, från typ 10-20 varje dag till 100... yeey ;)
Idag var vi på kyrk ettan :) asså så soft, ligger i soffor och typ pratar hela dagen! Somna typ på ett av passen när jag låg i Angelas knä. Och Angela låg på Hampus som låg på Lina! Stakars Lina säger jag bara!
Men vi började typ att prata lite om det här när någon dör och så vad som är viktigt, att livet går vidare och att men får hjälp med det vardagliga och att ha någon att prata med! Varje dag funderar jag på hur jag skulle reagera om någon nära mig gick bort. Varje dag tänker jag att det kan vara min sista! Jag vet att men inte ska tänka så men jag gör det!
image description
Med den här bilden vill jag säga att du ska strunta i vad andra tycker och gå din egen väg, ha din egna stil och kanske sminka dig så som du vill! Det ska inte behöva vara så att folk kommenterar hur du klär dig, hur du ser ut eller så! Och om nån säger något bry diginte om det utan gå din egen väg iaf!
Har bara en lite fråga till er läsare... Hur gör man tidsinställda inlägg och sånt? Kommentera gärna om ni vet och så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0