Ännu ett svar!


Emma om Frågestund!:
Hejj jag vet inte om det är försent att ställa frågor men jag gör det ändå?
- något du gillar med dig själv?
- något du gillar mindre med dig själv?
- favoritblogg?
- favoritlåt?
- Favoritämne i skolan?
- hur ofta tränar du gympa?
- snyggaste killen i hela världen?
- kan du ställa några frågor på min frågestund? :) <3


Svar: Absolut inte försent att ställa frågor!
-Jag gillar mitt hår
-Att jag inte är så lång
-Har ingen speciell, kompisars typ. kollar inte lixom på nån känd blogg elr så
-Min favorit låt är "Sail away" med David Gray ingen ny låt med den väcker minnen
-Typ syslöjd, bild och idrott (hemkunskap men det har vi inte nu, älskar att laga mat)
-4 gånger i veckan 2 timmar per gång men jag är tränare också för två grupper i 4 och 5 års åldern
-Många kändisar är snygga men ingen speciell. Vissa tycker ju t.ex. justin biber men inte jag
- Ja det kan jag!

image description
tog bara en bild för skojs skull= jag


P&K Louise
ps. frågestunden fortätter till nästa vecka måndag så fråga på bara!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0