det som hände på lägret stannar på lägret... :)

hela helgen har vi haft gymnastikläger... det var kul och på kvällen blev det poängjakt med tips/ spökrunda. efter det va det tårt täving snyggaste tårtan och godaste vann.. tårtan som vann kunde vi tyvärr inte äta upp för amanda kastade den i lisa min tränares ansikte och det blev tårt krig sen... :)
orkar ite berätta mer om lagret men nu är jag hemma och är skit tröt och vill typ bara sova, men det går inte...
imorgon ska jga vara med elin min förra granne vi står varandra väldigt nära men träffas inte så ofta :( sen börjar skolan på tisdag.. som ni kanske har sätt finns en header inne nu och jag kommr börja skriva lite oftere och så.
P&K Louise

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snön? haha. stackars Lisa :)

2012-01-08 @ 16:33:48
URL: http://moaohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0