Frukost bild!

Nu har jag kommit hem från skolan. På vår sista lektion så kom ingen lärare så vi fick gå hem tidigare, soft! På en av rasten idag började jag rita ett ansikte, det är super kul att rita.♥ och jag och hanna har bestämt att ta bild som 1:a hands val på profilvalet. jag vill lära mig fler knep men ska fråga josse på gympan för hon är super duktig! nej, nu blev det här ett jätte tråkigt inlägg så här är min frukost idag och neranför bilden ser ni vad den är gjort på!
image description
Min frukost idag: ett h½ äpple, en ½ banan, en ½ apelsin/blodapelsin,
några stora frysta blåbör och 1 ½ msk turkisk yogurt!
Fräch, super god och mättande frukost!
P&K Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0