Fuck my life!

Orkar inte det här längre, jag vill typ bara döda dig.
Jag tror inte du förstår...
Att någon kan bli sårad av vad du säger,
och att det är jävligt irriterande vad du gör.

Jag försöker ingnorera dig men efter ett tag orkar man inte mer.
Jag vill skrika att du kan gå och hänga dig,
men det ända som kommer ut är hur mycket jag hatar dig och att du är störd.

Du härmar mig när jag kommer med ett argument
som du inte kan försvara dig mot.
Du är så omogen, irriterande och störd.
100 gånger minst har jag sagt att du ska sluta men du fortsätter.

Jag slår dig för jag inte vet vad jag ska göra,
men det jag egentligen vill är att sticka en kniv genom ditt hjärta.
kan du föstå hur mycket problem du har.
Nu skrattar du åt det,
men sen kommer du ångra att alla hatar dig!
Jag orkar inte mer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bry dig inte om idioter :) du är bättre än så och det vet du!

2012-01-27 @ 14:30:02
Postat av: Emelie

ääälskling, vad har hänt? :O <3

2012-01-29 @ 18:17:34
URL: http://emelieflood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0