Godmorgon alla!

Ja nu har jag kommit hem från gymmet och ett 55 min långt spining pas.. Känns så bra nu efteråt, och ja tror att jag och hanna ska typ spinna på onsdag också!
Men igår blev ju som sagt Julia fototävlingens vinnare och jag valde den bilden för att det käns sommar och så för mig med! snart ska jag på träning, eller vid två men det är ju typ snart. Får ju inte träna normalt så då blir det styrka och sen efter träningen lite utbildning för att bli en bättre tränare!
Igår var ju jag med julia och hanna och vi bakade cupcakes och dem blev jätte bra! det kommer bild idag!
Bästaste laget när vi var i Malmö! Kärlek till er alla <3
JULIAS BLOGG: http://decemberbarn.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0