Grym träning!

Det var en grymt rolig träning idag! De första veckorna nu håller vi på att bygga upp vår kondis och styrka och vi gör super roliga saker! i slutet skulle vi klättre så högt vi kunde i lianerna, och jag sög men tillslut fick jag till det!
imorgon onsdag börja kl. 8:00 och det är idrott första lektionen så hinner nog inte blogga på morgonen men fler innlägg på kvällen ist! fräldrarmöte var det idag och mamma sa att vi fick sjukt mkt berömm fast jag tycker vi är rätt STÖKIGA...
Men det var fett pinsamt idag min matte lärare/ mentor typ sa att jag var skit duktig på matte inför hela klassen!! pinsamt med stor P, asså.
Blogg.se appen är störd för mig är den det för er också? elr det är typ mitt konto på appen för det funkade inte från Toras mobil heller?! Skriv en lite kommentar nu då och säg vad ni tycker att jag ska blogga om!
P&K Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0