Har inte hunnit!

Jag är värkligen ledsen för att jag inte bloggat men plugg och annat har ståt i vägen. Igår var ju jag hos en naprapat som jag varit hos tidigare för att jag har ont i foten och den blir helt svullen. När jag varit där 2 gånger i höstas blev det bättre och försvan men nu har det kommit tillbaka igen, mitt ena ben är längre en det andra och då händer det massa saker som gör att jag får ont. Men då förut när jag var där så fick jag träna efter men inte nu, så det blir ingen gymnastik på ett tag och det sluger som in i helvete för jag vill ju värkligen nu. Det ända jag får göra är simma cykla och styrke träna. Har fått massa övningar som jag ska göra för att stärka vissa muskler som jag är svag i för.... bla bla bla Orkar inte det här har ju för f*n ont över allt, i båda knäna har jag glapp sen har jag ont i båda handlederna och sen min fu*ki*g fot.
hatar mitt liv.
P&K Louise

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej sötnos, förlåt för det där med foten idag, glömde att du hade ont i den. Kör igång med fototävling jag också fast månadens foto. Du får gärna vara med! :* <333

2012-01-24 @ 16:22:00
URL: http://decemberbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0