R.I.P IDA ÖBERG

Jag kan inte förstå att det är sant! Jag käner dig inte men jag vet vem du är! Alla gånger man sätt dig i hallen, i koridåren och i matsalen du hade alltid ett leende på läpparna och du var omgiven av dina kompisar! Alla mina tankar är ängnade åt dig just nu och jag har inte riktigt förståt det ännu! Att en i klassen under, som man delar kapphall med, är död! Jag vet att alla tänker på dig och ängnar dig en tyst minut! Du blev bara 12 år, det är helt sjukt! Livet är för kort för att slösa bort! Så jag säger det nu, jag älskar er alla mina nära och kära jag skulle inte kuna klara mig utan er! Så tänk på att alltid berätta för dom du älskar att du gör det för en sekund senare kan dem vara borta ur dit liv!
R.I.P Ida Öberg alla kommer sakna dig!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad hände, eller hur dog hon?

2012-02-01 @ 20:50:52
Postat av: Carina "Idas mamma"

Hej Tack för de fina orden om Ida, det blir en tröst för mig att även de som inte kände henne såg ida som glad , vilket jag alltid uppfattade och tror att hon var, var rädd om dig och dina nära , helt rätt att visa sina känslor och att säga " jag älskar er" det sa jag ofta till min Ida, varma hälsningar Carina

2012-02-08 @ 11:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0