Sjukgymnast/ Naprapat

Nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, neeeeej!
Fan, fan, fan, fan, fan, faaaaan!
Vf just jag!
Idag var ju jag som sagt hos men naprapat grej och jag fick veta att
jag ska vara utan min kärlek=gymnastiken minst 2 fucking veckor!
Sen efter det kanske jag får börja träna lite i taget!
Men kanske måste vila och så ännu längre!
Asså hatar mitt liv! Jag/ vi som ska sata nu och så!
Får ju cykla simma och styrketräna så hanna och jag är bokade på spinning på onsdag med hennes pappa för han har ett pass och så! det ända roliga den här veckan! Men det är så tråkigt att sitta där bredvid och se hur bra alla kör, men inte få göra det själv!
Amen nu ska jag plugga och sörja mina veckor utan gymnastiken, ne nu driver jag men hej då!
P&K Louise
http://decemberbarn.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv; ja veeet andra avenyn e as bra! men nej de går inte på tve :( <3

2012-01-30 @ 21:37:44
URL: http://emelieflood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0