Sorry asså!

Ledsen att jag inte bloggat tidigare idag men har bara inte orkat!!
Igår var ju som  sagt Elin här, vi kollade på "One missed call" som är en amrekansk skräckis... Tyckte inte den var så läskig faktiskt... Den slutade vid typ tolv nån gång och sen gick vi och la oss eftersom Elin var tvungen att åka tidigt på omrgonen nästa dag. Så idag gick vi upp typ 7:30 och jag var as trött. Vi åt frukost och så sen följde jag med henne till bussen och det blåste som f*n :/ När jag kom hem gjorde jag frukost på sängen till mamma och vi fixade lite och så på förmiddagen. Vid 14:00 hade jag gymnastik träning till 16:00, och nu sitter jag här!
Har glömt och lägga upp bilden på min frukost i fredags men när jag ska göra det nu funkar det inte... lägger ut så fort det funkar! Tyvärr kan ni inte få bild på min frukost idag eftersom jag glömde att fota ;) kommer fler inlägg ikväll...
Bild från i somras! Stolt fotogaraf!
P&K Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0