The mysterious guy ..

Konversation:
Han: Hej:)
Vi: Vem är du?
Han: En Björn
Vi: Moget,
Han: Ja?
Vi: Vad heter durå?
Han: Charle
Vi: Heter du bara Charle?
Han: Charlie Svensson
Vi: Och hur har du mitt nr?
Han: Fick det av en kille
Vi: Vem fick du det av?
Han: Lukas
Vi: Hur gammal är du?
Han: 36 :) Själv?
Vi: Men vem har du fått nummret av? Och seriöst vem du är och så.
Han: Jag hittade nummret på eniro och jag heter Charlie Svensson och bor på lidingö. Och jag är singel och vill dejta kvinnor.
Vi: Tyvärr jag är upptagen med Elin.
Han: Vem är du upptagen med?
Vi: Elin sa jag ju.
Han: Är du lesbisk?
Vi: Ja, har du något problem med det eller! Vi är faktiskt förlovade, kolla fb!
Han: Sluta ljug. Jag ska hitta dej och våldta dej.
Han: Är en gubbe på 50 år som bor i fagersta som gillar små flickor.
Jag vet var du bor.
Vi: okej gör det, men jag vet att du inte finns.
Han: Inte finns?
Vi: Kollat upp på eniro som du, haha!
Han: ?
Vi: Jag vet att det bara är någon som driver med mig.
Vi: Jag vet vem du är ditt mongo. Ottos kompis jag orkar inte mer ..
Han: Hur vet du att jag är hans kompis?
Vi: Vi vet mer än du anar ..
Han: ?
Han: Okej förlåt men jag slutar nu.
Vi: Okej hejdå lukas.
Han: ville bara driva lite. Hejdå julia och louise.
Vi hade kollat med Otto, eftersom att vi såg på eniro att det var hans mobil och han sa att han som hade mobilen hette lukas, därför visste vi vad han hette. Men det vi undrar är hur han visste vad vi hette. Ni har fått hela konversationen, så om ni hittar något som bevisar att det är vi, kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0