tog ett litet bad ;)

Ja nu såhär efter en träning men bara styrka och stretch kan det vara skönt att ta ett litet bad och bara slapna av som jag gjorde. mycket i skolan just nu så det blir inte så mycket bloggning + att det inte går att blogga från men mobil för appen blogg.se är jätte konstig på mitt konto... Sen är jag lite deppig pga. att jag inte får träna och så, det suger!
Men snart blir det sängen pch så och glöm inte foto tävlingen som håller på till fredagen den 27/1..
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL FOTOTÄVLINGEN eller kommentera vilken inlägg ni vill!
Här är dem bidrag som kommit in hitills.
Agnes Hektor
Julia Rydin
Malin Nyberg
ja det var dem så snälla det blir ju typ ingen tävling om jag inte får fler bidrag!
P&K Louise

Kommentarer
Postat av: Julia

VAR MED I MIN TÄVLING SÖTNOS, oj caps, men snälla :* <33

2012-01-25 @ 17:39:08
URL: http://decemberbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0