Träning avklarad nästa Elin!

ja då har man kommit hem från en mardröm, nej men jag tyckte träningen idag var helt usel orkar inte förklara.
Det är ju typ bara hanna som förstår mig! Nu ska jag och mamma fika lite och sen åker jag till Elin! Vi får se vad vi hittar på men mys ikväll blir det lungt! imorgon har jag och Hanna träning med våra älskade små barn, det ska bli supe kul och hoppas träningen sen på kvällen blir lite roligare!
Och glöm inte fototävlingen som jag har, kom ihåg ni beöver inte ha nån blogg! KLICKA HÄR för att komma direkt till inlägget!
P&K Louise
Älskar dig otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Förstår dig Gmn! Jävla *** Han gör bara träningen dålig !;(

2012-01-21 @ 21:07:39
URL: http://moaohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0