Varit tränare!

Hej nu sitter jag här vid datorn igen och funderar om och om igen vad jag ska blogga om... det händer inget roligt i mitt liv just nu som jag kan blogga om...
men idag har jag varit tränare för dem mindre gymnstaerna som är fyra-5 år, så söt!
Julia har frågestund på sin blogg just nu så KLICKA IN och skriv en liten kommentar!
kolla in mitt förra inlägg och skriv en lite kommentar om vad ni tycker!!
Jag vill ha en pojkvänn!! typ än som bryr sig om en inte är blyg för att visa det och axepterar en för den man är!!
sjukt gammal bild på mig!
P&K Louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

pojkvänner kommer! passa på att ha kul innan dess.

2012-01-16 @ 15:51:57
Postat av: Louise

ja det ska jag!

2012-01-16 @ 22:20:02
URL: http://louisefelicianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0