dagen!

Skolan avklarad! fortfarande chill med läxor och sånt! har typ inga!! kommer nog ett inlägg liknande det förra senare ikväll! men det här blir mer fakta!
på sportlovet var jag i london med bara mamma, jätte mysigt och vi hittade förvånans värt bra. och jag säger bara love deras subway/ underground.. så lätt att hitta i och byta linjer med mer, asså mycket bättre än i sverige! vi shoppade och fika! mamma hade tyvärr rygg skott och jag var förskyld hade feber tror jag och måde almänt inte så bra! en vi fick stå ut, man är ju bara där en gång. elr nu ljög jag mamma ska dit med jobbet i höst och då kanske vi kommer till helgen så det här var inte sista gångn! åh måste bara säga hur mycket jag saknar dig amanda!! alla adgar vi va med varandra och på båten och massa annat, så grymt!! saknar dig ♥ och om du ser det här som jag tror du gör så vet du att jag älskar dig enormt mycket och jag vill ha dig här och nu! vill du göra något med moi imorgon?! skicka ett sms babe ♥♥♥♥♥♥♥♥
nej nu ska jag ladda in all bilder från london och så kommer det lite då och så!!
P&K Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0