Tillbaka!!

Tror jag börjar blogga nu igen!
Kanske inte blir så mycket men måste skriva av mig.

Mitt liv käns bara kaos och jobbigt just nu, men jag vet inte varför. Kanske för att det käns som om hela världen är emot mig förutom mina närmaste. Eller är det för att jag saknar kärlek just nu!
Vill ha nån att mysa med kanske inte en pojkvänn, bara en kompis jag vet inte. Det här är svårt jag vet inte hur jag ska bete mig!! Allting var så perfekt när man gick i tvåan och trean. Man var ihopp med någon ena dagen men sen var man inte längre kär och då var det bara att göra slut. Men allting är mycket mer kompliserat nu, så mycket press och så lite medkänsla... Jag vet att ni alla som läser det här nu inte tycker precis som jag, men låt det va då, kom inte med några jävla spydiga komentarer bara så är allting lungt!! Åh, jag tänker hela tiden på frammtiden,
om man ska få någon att dela livet med eller om man kommer förbli ensam, jag vill ju inte det men man kan inte bestämma ödet!! Jag ska börja skriva dagbok! Kanske låter fjantigt men in svenska lärare läser ur sin just nu och jag tänker på hur roligt det måste vara att kunna läsa till baka på sitt liv, sina tankar och hu man kände då!

P&K Louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

njut av att vara ung, tänk inte så mycket på kärlek, det kommer när det kommer.

2012-03-07 @ 16:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0